Lieke in Suriname - Reisverslagen van Lieke Tanke - WaarBenJij.nu Lieke in Suriname - Reisverslagen van Lieke Tanke - WaarBenJij.nu

Lieke in Suriname

Hallo allemaal,

Vanaf 6 februari 2016 ga ik voor 3,5 maand stage lopen in Suriname (Paramaribo). 21 mei 2016 zal ik weer naar Nederland vertrekken.
Ik ga vier dagen per week stage lopen in kindertehuis 'Stichting voor het Kind' en een dag op een basisschool. Op waarbenjij.nu kunnen jullie mijn ervaringen en reisverslagen lezen. Ook zal ik regelmatig foto's met jullie delen.

Veel lees en kijk plezier!

Groetjes Lieke

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2016

Het weer, donatie, Koningsdag, auto-ongeluk, stage

05 April 2016

Holi Phagwa, White Beach en Bigi Pan

17 Maart 2016

Een maand verder

22 Februari 2016

Week 2

14 Februari 2016

De eerste week
Lieke

Hallo allemaal, Vanaf 6 februari 2016 ga ik voor 3,5 maand stage lopen in Suriname (Paramaribo). 21 mei 2016 zal ik weer naar Nederland vertrekken. Ik ga vier dagen per week stage lopen in kindertehuis 'Stichting voor het Kind' en een dag op een basisschool. Op waarbenjij.nu kunnen jullie mijn ervaringen en reisverslagen lezen. Ook zal ik regelmatig foto's met jullie delen. Veel lees en kijk plezier! Groetjes Lieke

Actief sinds 26 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5918

Voorgaande reizen:

06 Februari 2016 - 21 Mei 2016

Lieke in Suriname

Landen bezocht: